17 Nisan 2012 Salı

KEMALPAŞA TATLISI

Canımız şerbetli tatlı istediğinde şipşak olduğu için evde varsa kemalpaşa ya da peynir tatlısı
yaparım. Mandıradan alırdık herzaman dün bim'e gittim baktım minnacık kemalpaşalar var.
Hadi dedim bu defada bunu deneyelim. İyiki almışım görüntüsü gibi tadıda bir o kadar iyi çıktı.
Yanlız arkasında yazan tarifi değil kendi şerbet tarifimi uyguladım buyurun tarifime..

MALZEMELER
1 paket kemalpaşa tatlısı
5 bardak su
4 bardak şeker
YAPILIŞI
Su ve şekeri geniş bir tencerede göz göz oluncaya kadar kaynatıyoruz.
kaynayan şerbete kemal paşalarımızı atıp şişmeye başlayınca ters çeviriyoruz.
Fazla bırakırsanız dağılabilir 2 dakika üstünü 2 dakika altını çevirip ocağın altını kapatıyoruz.
tencerenizin kapağını kapatıp 10 dakika dinlendirdikten sonra servis yapabilirsiniz.
(Ben şerbete limon suyu eklemiyorum midemi çok yakıyor arzu eden ekleyebilir)

AFİYET OLSUNN..

4 yorum:

bakıp geçme yahu ne düşünüyorsun merak ediyorum
nasıl olmuş iyimi beğendinmi yıkıcı değil yapıcı
yorumlarını bekliyorumm hadiiiiiiiiiiii;))