16 Haziran 2013 Pazar

KAYMAKLI ELMALI KURABİYE




Merhaba arkadaşlar..
Daha öncede kaymaklı birkaç tarif paylaştım
kaymaklı poğaça, kaymaklı tavuk, ve şimdide kaymaklı elmalı kurabiye
tarifler tamamen bana aittir
kimseden çalıntı değildir diğer yapanlar benden gördüyse bilemem;)
Tarif üretmeye bayılıyorum mutfağımla zaten aşk yaşıyorum;)
evdeki kaymağın yine artmasıyla bugün bu tarif ortaya çıktı
pişerkenki kokusu piştikten sonraki tadı harika tek kelime ile nefis
buyurun tarifime;

MALZEMELER

1 yumurta
1 çay bardağı yoğurt
100gr kaymak
1 kaşık katı yağ
2 yemek kaşığı şeker
1 vanilya, 1 kabartma tozu
5 bardak un

iç malzemesi
3 adet kırmızı elma
ceviz
2 kaşık şeker
1 çay kaşığı tarçın

üzeri için
pudra şekeri

YAPILIŞI

Şeker ve yumurtayı elimizle iyice karıştırıp diğer malzemeleri ekleyip
Yumuşacık hamurumuzu hazırlayalım
elmalarımızı soyup küçük tavamıza rendeleyelim
içine tarçın ve şekerimizi koyup suyunu çekene kadar pişirip soğutalım
Kurabiyeye istediğiniz şekli verebilirsiniz
170 derece fırında 20 dakika pişirip hemen pudra şekeri serpiştirelim

AFİYET OLSUNN..

7 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.eminim nefis olmuştur.Yaa senin yayınlar bana niye gelmiyor.

    YanıtlaSil
  2. Ahhh aahhhh şu anda tatlıya o kadar çok ihtiyacım varkii :)
    Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar :) sevgilerr

    YanıtlaSil
  3. miis gibi olmuş kaymağın kattığı tadı tahmin edemiyorum ellerine sağlıkk:)

    YanıtlaSil
  4. Nefis görünüyor kurabiyeler

    YanıtlaSil
  5. yaa benim görmemem gerek bu tarifleri resimleri :) canım çekiyo çooook :(

    YanıtlaSil
  6. oOff çok canım çekti :)Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

bakıp geçme yahu ne düşünüyorsun merak ediyorum
nasıl olmuş iyimi beğendinmi yıkıcı değil yapıcı
yorumlarını bekliyorumm hadiiiiiiiiiiii;))