18 Nisan 2013 Perşembe

MİNİ KÖSTEBEK PASTA

Merhaba güzellerim nasılsınız bakalım.
İzmirde rüzgar ile birlikte hava soğudu zaten bahar yorgunluğumuz vardı
Birde üzerine rüzgar ile gelen sersemlik hissi eklendi.
Dışarı çıkçak mecalim olmayınca evde zamanımı bu güzel pasta ile
değerlendirmeyi seçtim ilk deneme ve mükemmel sonuç diyorum tarifime geçiyorum









MALZEMELER
3 yumurta
1 bardak şeker
1 bardak süt
1 bardak sıvı yağ
2 bardak un
1 vanilin
yarım paket kabartma tozu

İÇ MALZEMESİ
1 paket kremole
dilimlenmiş muz, çilek

YAPILIŞI
kek malzemelerini iyice çırpıp yağlı kağıda dökelim
 170 derece fırında yarım saat pişirelim
Kek soğuyunca bardak yardımı ile kesip kenarlarını rondoda un haline getirelim
 kestiğimiz kekin üstüne1 tatlı kaşığı kremole
 1 muz dilimi tekrar kremole ve un halindeki keki üstüne kaplıyoruz
Buzdolabında 2 saat dinlendirdikten sonra servise hazır

AFİYET OLSUNN..

16 yorum:

  1. oooy oooy ooooy köstebek pastacıklarına bayıldım :))
    harika bunlar yaaaa :)
    sana gelesim geldi :)
    ellerine sağlık tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel canım benim gel beklerim
      istanbula bir geleyim gezmeye hayırlısıyla
      inşallah gelicem sana;)

      Sil
    2. her zaman beklerim canım benim :))

      Sil
  2. Bak ya yine yapmışsın sevdiğim şeyleri ve bensiz yemişsin :)Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyamam sana
      gel tatlım beklerim
      hooop gönderdim sana 4 tanesini afiyetle ye;)

      Sil
  3. ay,ay,yine kaçırmışım ,süper si canım,bir de 1 tanecik ablana bıraksaydın ya......şakaaaa,ellerine sağılık ,çoook şirinler pastacıklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayırırım canım sen iste
      çok teşekkür ederim;)

      Sil
  4. harika olmus! cok iyi fikir edinmissin.. (:

    banada beklerim.. :*

    YanıtlaSil
  5. Yahu bunlar ne kadar güzel görünüyor. Sana gelip ders almaya başlamam lazım sanırım:)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım pastalarına canımmm :)
    süper görünüyorlar.ellerine sağlık...
    Bu arada tarifi biran önce denemem lazımm :)

    YanıtlaSil
  7. bayılıyorum bu pastaya ben de blogumda yazmıştım :) http://bademlebuduk.blogspot.com/2013/04/kostebek-pasta.html
    sen daha güzel anlatmışsın

    YanıtlaSil
  8. Çok severim bu pastayı sıkça yaparım sizin tarifte şahane olmuş ye beni diyor sizi izlemeye aldım banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ayy canım ben bunu geçen sene bir yerde yemiştim yapmaya çalıştım yapamadım. aldım tarifini en kısa zamanda yapıcam :)

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,
    Ellerinize sağlık nefis görünüyor. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

bakıp geçme yahu ne düşünüyorsun merak ediyorum
nasıl olmuş iyimi beğendinmi yıkıcı değil yapıcı
yorumlarını bekliyorumm hadiiiiiiiiiiii;))