17 Nisan 2012 Salı

KREMALI ISPANAKLI MİLFÖY

Akşamüstü çay keyfimizde çıkardık meydana milföy hamurlarımızı.
neli yapalım diye düşünürken sabahtan yıkadığım ıspanaklar takıldı gözüme..
Akşama ıspanak yemeği yapıcağım için sabahtan ayıklayıp suda bekletmiştim.
Hadi dedim bunu kremalı ıspanaklı peynirli yapayım sıvadım kolları ve işte buyurun tarifim..

MALZEMELER
6 yaprak milföy
yeterince ıspanak
tulum peyniri
3 kaşık krema

YAPILIŞI
Ayıklayıp yıkadığımız ıspanakları sıcak suda 5 dakika bekletiyoruz.
Ispanaklar biraz yumuşayınca suyunu iyice sıkıp bir kabın içinde 1 parmak kalınlığında
kesiyoruz üzerine peyniri rendeleyip kremayı ekleyip karıştırıyoruz.
Milföylerimizin içine harcı koyup kapatıyoruz.
Ben üçgen şekilde kapattım.
170 derece fırında 15 dakika pişirmeniz yeterli.

AFİYET OLSUNN..

8 yorum:

  1. nefis görünüyor, milföy'ü hiç eksik etmem dolabımdan :) blogunu yenı kesfettım, takıpteyım benımkıne de beklerım :)Sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil
  2. sağol canım hemen geliyorum bloguna ;)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. hem pratik hem lezzetli hem de beğeni garantili:))))ellerine sağlık Gözdecim.

    ya kuuzm bir de şu kelime doğrulama işini kaldırsan da direkt yorum yazabilsek daha güzel olacak inan.yazıyorum yazıyorum bazen harfler karışıyor, hop göndermiyor, tekrar baştan alıyorum.>Rica etsem güzelim?

    YanıtlaSil
  4. sağol canım benim gerçekten çok pratik hemde leziz;))
    bu arada dediğini hemen düzeltçem tabi onu bulabilirsem dur bakayım bende bazı bloglarda denk gelince sinir oluyordum demek bende öyle yapmışım;)
    dur bulursam nerden olduğunu düzeltçem ..

    YanıtlaSil
  5. ya harfleri de öyle bir veriyorlar ki ne olduğu belli değil, ondan sıkıntı yaşanıyor, yoksa sorun değil de:))))

    YanıtlaSil
  6. ve işte ne kadar güzel harf doğrulama olmaksınızın yorumum yayınlandı.Bravo, çözmüssün işi:)))))))))))

    YanıtlaSil
  7. valla şu blogla birlikte karıştırma huyum iyice arttı nerden oluyo nasıl yapılıyo aman şu nasıl diye diye boza boza öğrenmeye çalışıyorum öğrenmenin yaşı yok demi;))
    mutlu oldum çözebildiğime;))))))))))

    YanıtlaSil
  8. aynen ben de öyle, başlarda hiç birşeyden anlamazken, o nasıl yapılır bu nasıldır derken kendi kendime çözmeye çalışıyorum işte:))))

    YanıtlaSil

bakıp geçme yahu ne düşünüyorsun merak ediyorum
nasıl olmuş iyimi beğendinmi yıkıcı değil yapıcı
yorumlarını bekliyorumm hadiiiiiiiiiiii;))