20 Nisan 2012 Cuma

ACI BADEM KURABİYESİ

Gelelim güzel bir kurabiye tarine ben kalıpla yaptım isterseniz yağlı kağıda kaşıkla sekil vererekte
koyabilirsiniz tarifi aynen uygularsanız memnun kalıcağınızdan şüphem yok buyurun tarife

MALZEMELER

3 bardak badem
1 bardak acı badem
3 yumurta akı
1 buçuk yemek kaşığı un
1 buçuk bardak pudra şekeri

YAPILIŞI

Bademleri rondodan iyice çekelim.
Yumurta beyazlarını kar gibi çırpıp pudraşekeri un ve bademi ekleyelim.
karışımı birbirine yedirdikten sonra ister kalıba isterseniz fırın tepsisine koyduğunuz
yağlı kağıda hamurumuzdan parçalar alıp şekil verelim 160 derece fırında üzeri kızarıncaya
kadar pişirip servis yapalım

AFİYET OLSUNN

6 yorum:

  1. en çok sevdiğim kurabiyelerdendendir.canım ellerine sağlık.seni izlemeye aldım.selamlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. sağol canım benim bende çok seviyorum bu da benim tarifim işte;))

    YanıtlaSil
  3. en sevdiğim kurabiye, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. hım biri yapsada bende yesem dediğim kurabiye :)))) eline saglık :)

    YanıtlaSil
  5. Acıbadem kurabiyesini de severim.Çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
    Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
    Çalışmalarınızda başarılar...
    Ziyaret etmek isterseniz:
    En İyi Yemek Siteleri

    YanıtlaSil

bakıp geçme yahu ne düşünüyorsun merak ediyorum
nasıl olmuş iyimi beğendinmi yıkıcı değil yapıcı
yorumlarını bekliyorumm hadiiiiiiiiiiii;))