16 Mayıs 2012 Çarşamba

İLK MİMİMMMM SİLMEDEN..

ÖZLEMCİĞİM beni mimlemiş ilk defa mim yazıcam bakalım haydi besmele ile başlıyorum..
Hiç silmeden düzeltmeden istediğimiz bir konu ile ilgili yazı yazıcakmışız evet konu bulup
başlıyorum yazıma.
Dün 18 yıllık candosytum (candostum demek istedim) aynı anneden olmasakta herzaman öyle
hissettiğim kardeşimin evlilik hazırlıklarırna yardıma gittim.
sadece mutfak yerleştirilcek ve birkaç şey yıkancak die başladık işe..
saat 12de gelin kızımızın evinde toplandık ilk önce kolilerden yavaş yavaş aheste beste
çıkardık eşyaları zat-ı muhterem bulaşık makinesine yerleştirdik ilk postayı benim akıllı arkadaşım
toz deterjanı bol bol koy birde makinenin en uzun programına getir çalıştır 1 buçık saate yakın
makineyi bekledik. ben buarada kızık yavrum evladım bak elimizde yıkayalım olmaz böyle yetişmez
dedikçe o aman yahu ojeler bozulur tırnaklar yıpranır bekleyelim deyip durdu.
baktık olmucak m ve ben giriştik bulaşığa ben yıkıyorum o kuruluyor gelinimiz hala ortada onu nereye koysam bunu nereye soksam;)) ortada süzülüyor . neyse makine bitti yerleştirdik yerlerine
2. makineyi koycaz dur dedim kısa programına ayarlayalım yağlı değil ballı değil sadece tozlu
28 dakika programını keşfettik tam çalıştırcaz aaaa dedim deterjen koymadık akılmı kaldı rahatlıktan;)
açtık deterjan ggözünü buarada normalde o gözün açık olması gerekmezmi gerekir tabi ama bizim kız toz deterjanı bir önceki yıkamada ağzına kadar doldurduğu için açılmamış bir açtıkki deterjan ıslanmış dahada şişmiş olduğu gibi duruyor;))
bu defa gelin kızımız başladı sızlanmaya bulaşık makinesi bozuk çıktı nolcak şimdi demeye dur dedik annesi f geldi deterjanı boşallttık orayı bol suyla yıkadık bu defa az koyduk 28 dakikada yıkandı
yerleştirdik bi daha koyduk bi daja yerleştirdik sonra bir daha 5 makine bulaşık yıkandı kısacası
makineyi beklerken havlu ları yıkayalım dedik sözde kızımızın çeyizi yoktu ulan ne havluymuş kardeşim 4 makine havlu yıkadık çamaşıtrlık balkon dolduda taştı saat 9da bitti işimiz..
 maşallah havlularında yanlış anlaşılmasın hepsi çiftli bakalım onların ütüsü nolcak;)
şimdi sırada yatak yorgan yerleştirmesi telaşı var ama sınavlarım yaklaştığı için onlara katılamıcam
kızımız 6 haziranda evleniyor çeyizi kadar mutluluğu huzuru ve paralarıda bol bol olsun inşallah
bu mimi biriciiiime gönderiyorum..

2 yorum:

  1. ohhhh bir solukta okudum:)))
    mutlu mesut bir yuvası olsun, huzur doğsun evlerinin içine inşallah.
    sevgiler canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım hepimizin inşallah
      sevgiler güzelim;)))

      Sil

bakıp geçme yahu ne düşünüyorsun merak ediyorum
nasıl olmuş iyimi beğendinmi yıkıcı değil yapıcı
yorumlarını bekliyorumm hadiiiiiiiiiiii;))