13 Nisan 2012 Cuma

HARDALLI TAVUK

Tavuğun her türlüsünü yapıyorum. Fırında kokusu tadı daha bir başka oluyor sanki..
fırında yapınca genelde poşette pişiriyorum kurumasın diye birgün hardallısını denedim poşette
biz çok sevdince sizlerlede paylaşmak istedim tarifini. Yanında mantar ve patatesle servis yaptım
buyurun poşette hardallı tavuk tarifime.

MALZEMELER
2 adet tavuk but
2 adet patates
2 kaşık hardal
2kaşık sıvıyağ
tuz, karabiber, kimyon, kekik, nane, köri
isteğe göre mantar

YAPILIŞI
Hardal, sıvıyağ ve tüm baharatları bir kapta karıştırıp tavuklarımızın üzerine sürelim.
Fırın poşetine koyup patates ve mantarlarıda ilave edip önceden 180derece ısıttığımız
fırınımıza poşetimizi birkaç yerinden delip koyalım. fırını hiç açmadan yarım saat pişirelim.

AFİYET OLSUNN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bakıp geçme yahu ne düşünüyorsun merak ediyorum
nasıl olmuş iyimi beğendinmi yıkıcı değil yapıcı
yorumlarını bekliyorumm hadiiiiiiiiiiii;))