8 Ekim 2012 Pazartesi

ŞÖBİYET

Moraliniz bozuk olunca gezmek tozmak alışveriş yapmak dışında naparsınız??
Ben çikolata eğer evde varsa tatlı ya da hiçbirşey bulamazsam reçel yerim.
Sanırım kan şekerimi dengeliyor ve beni birazda olsa gerçekten mutlu ediyor.
İyi taktik deneyin valla tavsiye ediyorum;)
Dün yaşadıklarımdan sonra moralim tabi sıfır eşim gidip
benim sinirlerimi ödüllendirmek için(sabrettim dünkü olaya diye)
Ağamdan şöbiyet almış (Buarada ağamın şöbiyeti benim vazgeçilmezimdir şöbiyetler içinde)
Denemediyseniz deneyin derim şöbiyet seviyorsanız ödüllendirin kendinizi.
Şunuda belirteyim fotoğraftaki tabak annemin babaannesinin çeyizinden bana kalmış
bir tabak gözüm gibi bakıyorum böyle hatıralara.
Dertsiz tasasız sıkıntısız huzur dolu sevdiceğimizle nice güzel günler diliyorum;)

SEVGİLER..

4 yorum:

  1. Merhaba
    İzmirli bir blogger:))tanışalım inşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz
      tanışırız inşallah sevgiler;)

      Sil
  2. en sevdiğim tatlı :))
    benim içinde yaa :))
    bu arada mezun olmuşsun az önce okuudm :))
    senin adına çok sevindim :))
    hadi bakalım bundan hakkaında hayılısı ne ise o olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım artık üniversite mezunuyum
      emeğimin hakkını aldım herkese kanıtladım
      zorluklara rağmen başarmanın başarımın azmini
      çok mutluyum gerçekten.
      çok teşekkürler ii dileklerin için;))

      Sil

bakıp geçme yahu ne düşünüyorsun merak ediyorum
nasıl olmuş iyimi beğendinmi yıkıcı değil yapıcı
yorumlarını bekliyorumm hadiiiiiiiiiiii;))