15 Eylül 2012 Cumartesi

MİM YAZDIM OKUYUN;)

sevgili özlem beni mimlemiş sağolsun.
canım burdayım sınav stres bekleyiş derken pek verimli olamıyorum blogda.
yeni işyeri açma heyecanımızda eklenince böyle oldu.
bakalım inşallah herşey bizim için (eşim ve benim) iyi olsun diyerek sorulara başlıyorum;)

-FAVORİ RENGİN
yavruağzını çok seviyorum buara hatta far arıyorum bulursanız haberdar edinn
onun dışında siyah, lacivert ve tabiki olmazsa olmazım pembemm

-FAVORİ HAYVAN
kedi, köpek golden
allahım ne güzeller değilmi hayvan sevmeyenlere inat seviyorumm uleeeen şunlara bakın yaw..

-FAVORİ SAYI
yok öyle sayı takıntım sanırım

-FAVORİ İÇECEK
en başta tabiki süt;) vazgeçemem elime tutuşturulursa her an içebilirim zevkle
daha sonrada türk kahvesi günde 1 tane iyidir ikincisi kalp çarpıntısı 3.sü uykusuzluk yapıyor

-TWİTTER MI FACEBOOK MU?
ikisiylede alakam yoktur gayet uzağım ben nasıl varım blogda hala şaşırıyorum kendime
özel hayatın gizliliğine inanıyorum sanırım çok açılmıyorum
öyle eserse burda biraz dertleşiyorum sevgili şirin tarifler ve mazes ile;)

-TUTKUNUZ
tutkum birdaha bu hayata gelirsem öğretmen olucam ben ya küçüklükten tutkumdu
fakat olmadı olamadım. şuanki tutkum istediğim arabanın benim olması
hep hayırolsun diyorum arabalara acayip bi tutkum var kazasız belasız benim olsun
ee başka anaa benim tutkum yok yahu ne sıkıcıyım be..

HEDİYE ALMAKMI VERMEKMİ?
hediye almak çok güzel tabikide ama heleki karşımdakinin ihtiyacı olan birşey alabildiysem
kesinlikle vermek diyorum bence o an çok özel oluyor karşındakinin ihtiyacını karşılayabilmek
sevincini görebilmek çok güzel
aman param varsa kendime alırım ben çoğunlukla;)

FAVORİ GÜN
yok sağlıklı mutlu olduğum hergün benim favorim

FAVORİ ÇİÇEK

lilyum, beyaz gül, papatya

KOLEKSİYON

eskiden her küçük kız kadar bende peçete koleksiyonu yaptım
şimdi yayıntıyı hiç sevmiyorum ondan şuan 2 kutu toka koleksiyonum var o kadar
eşimle muhakkak gece gezmesi yapıyoruz oturduğumuz yer buna çok müsait
çıktıkçada alıyor sağolsun ucuz ucuz alıp atıyorum kutuya
kızım olursa takıp dururum

BU MİMİ
MAZES
ŞİRİN TARİFLER
EE DİĞER ARKADAŞLARIM YAPMIŞ OKUYUP YAPMAYANLAR SİZE SESLENİYORUM
SİZLERE GÖNDERİYORUM.
Sevgili özlemede bu güzel mim için teşekkür ediyorumm
sevgiler

13 yorum:

  1. Cevapladığın için sağol kuzum.Umarım işler istediğiniz gibi gider, hayırlı uğurlu olsun.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. inşaklah bir kızın our o tokalar değerlendirilir:)
    bende pecete koleksiyonu yapmıştım şimdi nerede vee ne zaman yok etmişim haberim yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah ama daha çok gencim
      allah nasip ederse istediğimiz zaman olsun
      sağlıklı sıhhatli cinsiyet farketmez oğlum olursa
      ben takmaya devam ederim.
      bence peçete koleksiyonu olmayan yoktur;)

      Sil
  3. Ben de senin gibi ozel hayatin gizliligine inaniyorum .ama facebook baska.o candir can .Orda sevdikler ,dostlar akrabalar vardir .ee onlarda zaten ozel hayatin icinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru tatlım işte ben pek yanaşmıyorum
      benim tek şeyim blogum

      Sil
  4. tatlım öncelikle beni mimlediğin için çok teşekkür ederim ...
    ama ben daha önce bu mimi cevaplamıştım :))

    bu arada ben kedi ve köpeği uzaktan severim :))
    asla dokunamam, yanından bile geçemem :))
    aslında evinde kedi köpek besleyelerin evinede asla girmem :))
    heee seviyorum ama sadece uzaktan...
    bu benim fobim :)))
    söylemeden edemiycem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun tatlım herkes aynı olamaz
      ben deliyim bu konuda bayılıyorum kedi severken
      böyle içim resmen kıpırdıyor severken
      bebek sevmek gibi bir duygu bendeki
      çok acıyırum onlara belkide ondan bu kadar düşkünüm

      Sil
    2. eşimde çok sever kediler...
      eve bi tane minik kedi alayım diyor...
      Scottish Fold cinsinden belki bilirsin...
      çok tatlı...
      ama ben diyorukm ki kedi gelirse ben giderim :))
      tercihini yap diyorum :))

      Sil
    3. evlenmeden önce evde benimde kedim vardı
      ama evde bir hayvan beslemek çok zor
      çocuk gibi hasta oluyor aşıları oluyor
      bazen huysuzlanıyor
      herşeyi geçtim acayip tüy döküyor
      benim kedim tekirdi sokaktan aldık 3aylıkken
      ben hayvanları cins ırk die ayırmıyorum
      sokaktan ihtiyaçlı bir kedi alıp şans vermek
      tam bana göre bir hareket çünkü bende merhamet denilen şey çok fazla
      onlar için çoğu zaman oturur ağlarım yani o kadar
      kendi evimde şuan besleyemiyorum
      koltuklarım yarım deri ve evdeki halıların hepsi tüylü
      anlıcağın kedi tüyü çıkmaz halılardan ondan bakamıyorum
      ama hoşlanmayanlarada saygım var
      eziyet etmedikçe kimse sevmeyebilir diyorum hep

      Sil
  5. :))))))
    evet tüy bırakma problemi de var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde çok fazla
      biz ikeada satılan roll tüy toplayıcıları
      stok yapıyorduk evde kedi varken

      Sil
  6. Sorular bana ilk okuldaki anı defterlerindeki soruları hatırlattı çok şeker. Cevaplar ondan şeker ben çok beğendim ;)

    http://ozge2312.blogspot.com/

    YanıtlaSil

bakıp geçme yahu ne düşünüyorsun merak ediyorum
nasıl olmuş iyimi beğendinmi yıkıcı değil yapıcı
yorumlarını bekliyorumm hadiiiiiiiiiiii;))