30 Ağustos 2012 Perşembe

KABAK MEZESİ


herkese bu güzel izmir gününden merhabalar
bilenler bilir güzelyalıyı nasıl ismi kadar güzel değilmi
seviyorum ben yaşadığım şehiri yahu havası suyu herşeyi çok güzel;)
gelelim mezemize kabak sever biri olarak bu mezeyi bugüne kadar yayınlamalıydım
ama olmadı nasip bugüneymiş buyurun tarifime


MALZEMELER
2 adet kabak
1 diş sarmısak
3 kaşık yoğurt
1 kaşık mayonez
1 avuç ceviz
tuz

YAPILIŞI
Kabaklarımızı rendeleyip tavada 5 dakika kadar kavuralım.
Bir kapta yoğurt ve mayonezimizle ezdiğimiz sarmısak ve cevizlerimizi çırpalım
Çırptığımız sosumuzun içine kavurduğumuz kabakları ekleyip karıştıralım.
Mezemiz hazır

AFİYET OLSUNN..

18 yorum:

  1. merhaba!
    yakıcı değil yapıcı bir yorum bırakıp gideceğim
    =)
    bu mezeyi bende yapıyorum ara sıra
    ve bayılıyorum tadına
    =)
    eline sağlı seninde canım
    sende uğra bana olur mu?
    :)
    hadi sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim geldim
      sende hoşgeldin
      yıkıcı olcaktı canım;))
      teşekkürler güzel yorumun için.
      sevgiler..

      Sil
    2. HOŞ GELDİN.Bu salatayı görmüştüm bir tv.kanalında,rus tv.diye ,arsıra yemek gösteren bir kanal,antaliya salatası diye geçiyoru,salatayı yapan kadın tatildeyken aşçıdan ( bu aşçılar türklere nedense vermiyorlar reçete)almış reçeteyi ,yapmıştım ama resim çekmeye nasip olmadı.Sadece anımı paylaştım ,ellerine sağılık,hafif salata .

      Sil
  2. Sende hoşgeldin mazesciğim;)
    al işte sana reçete canım gönül rahatlığıyla yap
    afiyetle ye.
    senin kızlarda severler belki.
    sevgiler güzelim..

    YanıtlaSil
  3. canım benim denizi olan her yer güzel :))

    ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. öncelikle teşekkürler...
    gelelim sorunuunn cevabına :))
    ne farkederki açık yada kapalı olmak...
    önemli olan içimiz, kalbimiz, nasıl düşündüğümüz..............
    evet canım testtürlü bir hatunum :))
    başka sorunuz varsa cevaplayabilirim .... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında pek öyle değil Konya için herkes muhafazakar der ama çok fazla da kapalı görmedim...
      yani Konya da...
      canım ben aslen Trabzonluyum...
      doğma büyüme İstanbullu...

      yani bu durunda sen de mi kapalısın :))
      Konyalı eşi olarak...

      Sil
    2. yok tatlım değilim
      allah yolundayım elhamdülillah
      kapalı değilim
      eşimde istemez zaten
      bizde zorlama fln yok sülale öyle die
      herkesin görüşü kendine
      kapalılarada asla karşı değilim
      insanın içi kapalı olsun demi ama.
      kocaman sevgiler şirine

      Sil
    3. tabiki tatlım insanın içi güzel olsun...
      herkesin kendi tercihi tabi ve herkese saygı duymak lazım...
      benim de öyle bir ayırımım yok...
      herkes kendisi için yapar ne yaparsa ...
      benden de sevgiler canım...

      Sil
  5. çok güzel oluyor..ben bunun havuç versyonunu da severim..ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. yalıyı bilmiyorum ama manzaraya bittim yanii:)

    ellerine sağlık...kabak mezeside süper olmuşa benziyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birgün yolun düşerse
      gel yalıda bir kahve hüplet derim..

      Sil
  7. selam, kabaklı herşeye bayılıyorum mutlaka tarifi deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al bendende o kadar
      kabakseveriz;)
      madem sende seviyorsun denemeni gerçekten tavsiye ederim

      Sil
  8. ellerine sağlık canım.görùntü burdayım diyor.:-)
    sevgiler canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadıda aynen gel beni ye diyor
      sevgiler güzelim

      Sil
  9. bakıp geçme yahu ne düşünüyorsun merak ediyorum
    nasıl olmuş iyimi beğendinmi yıkıcı değil yapıcı
    yorumlarını bekliyorumm hadiiiiiiiiiiii;)).....baktım ,yok sun otralıkta,kahveye geldim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin tatlım sınavım var ondan pek uğrayamadım
      dualarınızı bekkliyorum
      kahveler hazırr oturda içelim şekerimm

      Sil

bakıp geçme yahu ne düşünüyorsun merak ediyorum
nasıl olmuş iyimi beğendinmi yıkıcı değil yapıcı
yorumlarını bekliyorumm hadiiiiiiiiiiii;))